Kilka słów o nas:

Inspiracją do stworzenia marki w 2016 roku była przede wszystkim wieloletnia pasja do muzyki, połączona z wewnętrznym brakiem akceptacji dla polityki cenowej produktów zasilających. Tak oto rozpoczęła działalność niewielka manufaktura stawiająca sobie za cel stworzenie kabli sieciowych, których wpływ na brzmienie systemu będzie spektakularny, a cena nie zrujnuje portfela.

Początki działalności były ukierunkowane na sprzedaż produktów poprzez sieć polskich salonów audio  m.in Q21 i Audioneo. Był to świetny pomysł na zaistnienie młodej marki. Minusem takiej polityki sprzedaży był brak bezpośredniego kontaktu z klientem i informacji zwrotnej na temat produkowanych przez nas kabli, a także pogorszenie stosunku jakości  do ceny poprzez sklepowe marże.

Od samego początku skupiliśmy się na wytwarzaniu produktów, które będą miały dwie główne cechy wspólne, a są nimi naturalna barwa i analogowy charakter, z jednoczesnym brakiem tak nielubianej kliniczności dźwięku, męczącego charakteru czy cyfrowego nalotu. Każda propozycja z naszej oferty  została przygotowana według tej koncepcji, ponieważ do każdego modelu podchodzimy  indywidualnie i pracujemy w założonym budżecie,  aż osiągniemy pożądany efekt.  Jesteśmy zwolennikami budowy wielożyłowej, mieszania materiałów z rożnych stron świata i eksperymentów.

Nowy model  zanim zostanie wprowadzony do sprzedaży podlega wielomiesięcznym testom i odsłuchom. Najważniejszy jest słyszalny efekt końcowy a nie specyfikacja w ulotce reklamowej. Produkty wysyłane są każdemu na odsłuch we własnym systemie, nie ma innej możliwości aby klient dokonał trafnego wyboru. Produkcja odbywa się na terenie Polski, wszystkie produkty wykonywane są ręcznie z zachowaniem pełnej powtarzalności.

Jako szef firmy do dziś przekonuję wielu sceptyków, że zasilanie ma znaczący wpływ dla jakości odsłuchiwanej muzyki. Sceptycyzm często wynika ze słabego stosunku ceny do jakości konkurencyjnych produktów zasilających. Wielu klientów wybiera drogę zakupu lepszego urządzenia powiększoną o cenę potencjalnego zakupu kabla sieciowego, mam nadzieję że nasze produkty zmienią takie podejście a  zakupiony przez Państwa sprzęt zagra na 100% swoich możliwości.

Zaczynamy piąty rok działalności marki, to idealny czas na małe podsumowanie.
Muszę się Państwu przyznać, że nadal mam to szczęście i mogę spełniać swoją początkową wizję prowadzenia marki, w kontekście strategii sprzedaży, podejścia do klienta, charakterystyki produkowanych urządzeń nic się nie zmieniło.
Bazuję na niezobowiązującym wypożyczeniu sprzętu na odsłuch, dbałości o zadowolenie klienta i budowanie relacji, niepowtarzalnym stosunku ceny do jakości wynikającym z bycia jednocześnie producentem i jedynym sprzedawcą na terenie Polski.

Bezpośredni kontakt z klientem pozwala na szybką informację zwrotną dotycząca działania poszczególnych produktów w różnych systemach, to bezcenna wiedza dla dalszego rozwoju, udoskonalania produktów i sprostaniu oczekiwaniom użytkowników.

Pozdrawiam i zapraszam do muzycznej przygody